Powered By Blogger

donderdag 12 oktober 2017


Zwarte Piet, 

WiedeWiede Wiet!!!









Daar gaan we weer hoor,
de maanden van de sinterklaas liedjes worden weer gezongen in koor! 

Maar kijk uit beledig niemand,
want zwarte piet is weer in het land!

Jup, alle andere problemen zijn ineens verdwenen,
want de rijkelui mensen die verder niks meemaken gaan weer wenen!







Ow kijk gelijk iedereen wakker,
vertel mij is: waarom maakt zoon zinloze discussie jullie een stuk rapper.










Zo triest dat mensen hierover in zitten in deze maatschappij,
daarom dissocieer ik mezelf dus van deze belachelijke heerschappij!

Zielige mensen gaan hier op in,
en de echte problemen dan, die staan ineens op onzin!

De mensen die hiermee bezig zijn, die hebben nog geen rugzak vol, 
dus natuurlijk slaan die hiervan op hol!





Ik weet nog goed de dag dat ik hoorde dat de goed heiligman niet bestond,
vanaf toen was de wereld voor mij ook niet meer rond!






Alles was voor mij ineens een leugen,
niks of niemand kon voor mij meer deugen!

Al jullie kinderen zetten hun verrotte ouwe schoen,
maar wat maakt het dat de ouders met deze leugen bijna verplicht mee moeten doen....?






Ik bedoel de basis is toch dat je niet mag liegen,
maar wel je eigen kind bedriegen!

Dat mensen zich hierover druk maken,
en nu door de nieuwe discussie racisme helemaal overstuur raken!??

Discussie over zwart en wit,
terwijl er vele grotere problemen in deze aardkloot zit!





Is iedereen serieus hun hersens aan het verliezen,
dat ze maar meedoen dat ze maar voor de menigte kiezen!





Hoe denk je dat mensen leven die het in deze gemeenschap maar net trekken,
en dan zien hoe de mensen in dit land deze discussie voor trekken!

Ik kan er gewoon met men hoofd niet bij,
is iedereen ineens gemaakt van klei!



Zodat ze te kneden zijn hoe de overheid het wil,
mensen maak je ogen eens open of koop desnoods een bril!







Eerlijk gezegd vind ik het al een pure tijdverspilling dat ik dit zit te schrijven,
maar het moet wel want er zijn toch meer mensen die ook om de goede onderwerpen strijden!

Zwarte Piet WiedeWiede Wiet,
alle mensenrechten vallen in deze maand in het niet!




Zo ik wens jullie nog een fijne dag,
kijk maar uit dat je maar niet iemand beledigen mag!























My Brain, My World!

Geen opmerkingen:

Behind Blue Eyes, Only Lies!

Behind Blue Eyes, Only Lies!          Ik schreeuw! Maar niemand hoort me!?! Ik schreeuw! Maar niemand ziet me! Ik sc...