Powered By Blogger

woensdag 11 oktober 2017

Upside Down, 

is the Crime in Every Town!







Daar sta je dan in deze maatschappij helemaal alleen,
waar gaat het heen?

De politie die in elke gemeente zo corrupt is als de pest,
en schijt heeft aan de overgebleven rest!








Hoe heeft alles zo kunnen gebeuren,
en geloof mij er zijn genoeg mensen die er om treuren.

Je hoort ze in de gangen praten,
'zo' welk slachtoffer houden we als volgende in de gaten!

Draken van deze maatschappij,
met hun schijnheilige overheerserij.








De mensen die smeken om te worden gehoord,
worden gewoon kei hard de grond in geboord!

De handhaving is ver te peilen,
ze vinden het alleen maar leuk om juist de eerlijke mens te veilen!







Als je maar geld hebt in dit land,
maar de mindere maken zichzelf om beurten van kant.

Je vraagt je af hoe zou dat toch komen,
nou mensen, we worden gewoon niet serieus genomen!

Het is 1 grote verbeeldmakerij,
de mensen met geld kunnen het maken en zijn de heersers van deze maatschappij!

Als mindere in deze maatschappij kunnen wij niets doen,
want dames en heren wij hebben nu eenmaal geen poen!







Je kan schreeuwen, smeken en de waarheid vertellen,
maar de mensen met geld hoeven alleen maar hun informant te bellen!

Zo blijven de grootste boeven en narcisten in deze maatschappij,
daardoor is er nu zo'n grote chaos in deze brij van heerserij!





Elk mens verlangt naar respect,
maar het is de corruptheid die ons nekt!

Waar moet het heen in deze maatschappij,
in deze crisis van de door deze chaotische onredelijkheid van corrupterij!

Dit is hoe ik het zie en met grote ergernis ervaren heb,
en ik had genoeg bewijzen en feiten maar was wel degene met teveel gebrek!

1 klacht van de tegenpartij die niet om geld verlegen zit,
en ze zitten achter mij aan, zo gemeen is dit!






Ieder eerlijk mens maakt het mee,
ik wou dat iemand eens zei, <dit is toch niet oké?>

Terwijl de mindere smeken om gehoord te worden,
worden we zo hard de grond in gedouwd dat je bijna gaat rondlopen met HELP borden!






Dan denk je toch van waarom is het gerechtssysteem zo gemeen,
en waar moet het heen, want ik voel me zo machteloos en alleen.






Radeloos sla je in het rond,
waarom zien ze mij als degene met de grote mond.

Tot je het gevoel krijgt dat je opgesloten in je eigen lichaam zit,
ze hebben me zo gek gemaakt, dan werk je je eigen in de shit!

Maar OWEE, als wij onze eigen wet maken,
dan word je opgepakt en kunnen de mindere in de gevangenis het afhaken!

Daar zit je dan als eerlijke meid,
in een cel alleen en je bent alle tijd en werkelijkheid kwijt!






Want ze hebben je zo gek gemaakt,
dat het leek alsof jij degene was die alles had veroorzaakt!

Zo werkt het systeem van deze maatschappij,
de eerlijke worden zo kapot gemaakt door deze narcistische heerschappij!

Als je in dit systeem leeft,
 waarvan ons bloed aan de mensen met macht hun handen kleeft!

Als je erin zit dan is het de onmacht en pijn die je ziet,
van de mensen met al dit oneerlijke verdriet!






Moet het echt zo gaan,
hoe kan men zo leven, zo niet begaan!

Welkom in deze maatschappij,
welkom in deze onderverdeelde wereld, de wereld van corrupterij!





Hopelijk heb ik jullie ogen geopend,
en zijn er meerderen die het door hebben in deze chaos rondlopend!







































My Brain, My World!

Geen opmerkingen:

Behind Blue Eyes, Only Lies!

Behind Blue Eyes, Only Lies!          Ik schreeuw! Maar niemand hoort me!?! Ik schreeuw! Maar niemand ziet me! Ik sc...