Powered By Blogger

donderdag 28 september 2017

Durft zeker niemand op te reageren hallo mensen!!!!! DIT IS KEI HARDE REALITEIT! Stelletje kuddedieren! Dit is gewoon pure vernieling van mensenrechten en vertrouwen! Alle dossiers zijn in principe verworpen, we leven in een democratie met handhaving en horen ons aan allerlei belachelijke regeltjes te houden! Maar mensenhandel, drugsverkoop, verkrachtingen waren zijn TAK! 10 JAAR!!!!!! Wie durft!!! Het is een vrij land toch!!
En dit is nog maar 1 van de stiekeme praktijken die deze maatschappij heeft graag verwijs naar artikel over hoe het echt zit.....Kom op mensen 10 jaar directeur van Criminee!, het Regionale Platform Criminaliteitsbeheersing van de regio Brabant-Oost! Willen jullie nu wakker worden!
Wil je de echte feiten en meer weten lees en deel dit artikel en mijn artikel voor DEGENE DIE DURVEN!
EINDHOVEN - Politiecommissaris Peter van den E. uit Eindhoven wordt ervan verdacht persoonlijk te hebben geprofiteerd van contracten tussen de…
ED.NL

Geen opmerkingen:

Behind Blue Eyes, Only Lies!

Behind Blue Eyes, Only Lies!          Ik schreeuw! Maar niemand hoort me!?! Ik schreeuw! Maar niemand ziet me! Ik sc...