Powered By Blogger

woensdag 4 oktober 2017



De



 

van synchronisatie!







Hallo volgers van mijn wereld!
Heeft het vorige artikel jullie getriggert om mij te blijven volgen....?
Zijn jullie ogen geopend, of zijn jullie het eens dat het absolute madness is wat we aan het doen zijn? Zijn jullie het misschien beu om een slaaf te zijn van deze maatschappij?






 Madness van synchronisatie




Het enige wat mij nog stand houd is als ik 2 oude mensen zie. Nog steeds bij elkaar door de jaren heen. Je voelt de band van vertrouwen, ze zijn 1. Als de 1 weg valt klopt het niet meer en dan gaat de ander hoe je het ook wend of keert er achteraan.
Ze hebben geen verwachtingen, en hebben hun leven geleid. Zittend op een bankje kijkend naar de door hun ogen mooie natuur. Genietend, luisterend naar de vogels en het kleine beetje groen wat er nog is. Je ziet in hun ogen dat ze geleefd hebben maar zijn zo gelukkig genietend op dat bankje met de sparkling en levenslust nog steeds in hun ogen. Blij dat ze elkaar hebben en misschien wel blij dat ze deze modernisering niet verder hoeven mee te maken. Of misschien denken ze dat niet en denken ze dat het allemaal goed gaat komen. Ik bewonder het de kracht die ze uitstralen, elke dag op dat bankje genietend van de dagen met elkaar. Dat is het enige wat telt hun liefde voor elkaar. Ze staan op en lopen dan hand in hand weg niet wetend dat morgen er 1 niet meer terug zou komen en de overige 50 procent achter blijft.














 Het gevecht van de gemiste 50 procent(you love her and you let her go)




Toch gaat hij tot het eind van zijn levensreis op deze wereld elke dag om stipt 15.00 terug naar hun bankje. Op een dag valt hij van een lullig opstapje. Binnen een uur staat de hele familie op de stoep. De conclusie hij moet naar het ziekenhuis. Hij kijkt zijn kleinkind aan en zegt:

Nu ga ik dood met zoveel overtuiging en kracht maar wel dat alleen zei het hoort.




















Vrijdag om exact 15:00 begeeft zijn hart het en hij overlijd.



Zijn kleinkind blijft achter niet wetend dat de verpleegsters in het ziekenhuis zijn hartpillen hadden afgenomen waardoor hij een hartstilstand heeft gekregen. Ze denkt alleen maar dit is het lot. Het had zo moeten zijn....
Cynisch he.














Tot ze ouder word en de wereld zag de wreedheid, coolheid en de manipulatie van de medemens. Elke keer dezelfde fout maakte want opa zei en ik citeer; in elk mens zit iets goeds!
Niet in deze modernisering waarbij meer als de helft (55%) van de mens narcistische pathologische leugenaars zijn. Kei harde producten (is mijn benaming) die alles doen om te krijgen wat hun willen!
Een narcist is vaak ook een pathologische leugenaar. Een narcist is iemand die het leven als 1 groot spel ziet, vaak gaat dat gepaard met volgers. Door manipulatie, leugens en de overtuigende kracht van hun verhalen (pathologische gedeelte) weten ze dus meerdere mensen ( later volgers) te overtuigen.

Stel ik ben een oude ziel en er zijn meerdere zoals mij: dan zijn we met onze 45 procent wat er nog over is in de minderheid. Maakt ons dat minder powerfull?Als we onze stemmen samen heffen dan kunnen we met onze oude kennis zo overtuigend zijn dat we misschien de modernisering kunnen beïnvloeden en de mensheid kunnen redden.
Maar als alle oude zielen gaan twijfelen door de invloed van de grotendeels vals gemaakte producten(narcisten)dan betekend het, het einde van de mensheid.










De overgebleven 45% oude zielen die proberen te overleven in deze gesynchroniseerde madness(chaos)!





Wij leven namelijk wel in een door de overheid bepaalde (groepjes narcistische pathologische leugenaars met macht) gesynchroniseerde maatschappij.

Heeft iemand van jullie lezers wel eens goed naar de lucht gekeken?? De wolken verdrijven zonder dat ze vervormen. Alsof er zoals je met een camera kan doen, een aantal meervoudige foto's zijn gemaakt. Zodat het lijkt alsof de wolken verschuiven. De door de overheid bepaalde gesynchroniseerde lucht.
Nu denken jullie waarschijnlijk dat ik hartstikke gek ben. Maar waarom zou het niet kunnen?
Kijk naar de eerste zin van mijn vorige artikel.









Overheersende partij: synchroniseert onze wereld.(wij zien wat hun willen wat wij zien)





Gegroeid zijn we dat? Of laat de overheersende partij ons dat denken? En waarom?
Wat is er zo groot dat hun zo'n grote dekmantel zouden moeten hebben?
2017 leven we in.
De tijd van modernisering of de tijd dat men als een slaaf zonder het te weten mee doet aan de madnessen van de door de overheid bepaalde synchronisatie..,?










Wat mogen wij niet zien?





Wie van jullie is geen robot?


















MY BRAIN, MY WORLD!

Geen opmerkingen:

Behind Blue Eyes, Only Lies!

Behind Blue Eyes, Only Lies!          Ik schreeuw! Maar niemand hoort me!?! Ik schreeuw! Maar niemand ziet me! Ik sc...