Powered By Blogger

zaterdag 7 oktober 2017

The Pain Inside!





Keer op keer opstaan,
Keer op keer neer gaan.

Je hele leven aan je voorbij zien gaan,
Geen gelukkig moment dat je kan opslaan.

Je overleefd elke dag,
Het lijkt wel alsof het niet mag.

Je kunt maar zoveel aan,
Maar na zoveel schade denk je, loop toch naar de maan!

Je denkt het ergste te hebben gehad,
Maar je wist niet dat de duivel nog meer in petto had!

Fantasie en werkelijkheid word 1,
Je smeekt, aub doe toch niet zo gemeen.

Je probeert toch overeind te staan,
Dat is klaar vandaag, ik laat mezelf gaan....

Fyer in your soul!







































My Brain, My World!

Geen opmerkingen:

Behind Blue Eyes, Only Lies!

Behind Blue Eyes, Only Lies!          Ik schreeuw! Maar niemand hoort me!?! Ik schreeuw! Maar niemand ziet me! Ik sc...