Powered By Blogger

maandag 9 oktober 2017

Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet....,,!













De dagen dat ik in de spiegel kijk,
zie ik mijn karakter, mijn fantasie Rijk

Soms stuntel ik tot het uiterste punt, 
met zoveel onhandigheid, elk ding word dan een stunt

Wat is het dat voor sommige alles zo eenvoudig lijkt,
terwijl ik zo hard mijn best doe, dan ineens ben ik het helemaal kwijt

Is het mijn onhandigheid,
of komt het door deze ongeduldige wereld, door de illusie van tijd

Ik ben niet bang om mijn karakter in de spiegel te zien,
om te leren van mijn gebreken en mezelf aan de wereld te laten zien

Vroeger schaamde ik me vaak,
waardoor ik daardoor met mijn klunzigheid in de gevarenzone raak

Leer om te gaan met het verleden,
zei een wijsman ooit, de clue voor een gelukkig heden

Ben sterk wanneer je dat moet zijn,
laat de tranen om weer heel te zijn, ondanks de pijn






Hoeveel mensen zouden elke dag opnieuw in de spiegel kijken,
als ze op dat moment naar hun karakter zouden kijken










Maak je eigen familie,
en creĆ«er je eigen visie

Laat de mensen die je bewust pijn doen,
het niet zien, maar geef ze bij wijze van een zoen

Blijf bij jezelf en profiteer niet van anderen,
gebruik maken van een ander zal je veranderen.

Blijf wie je bent
leer van jezelf te houden, dan zul je zien dat jij gelukkig bent

Hoe moeilijk je dagelijkse levensles ook is,
onthou de mooie momenten, ondanks het gemis

Blijf je sparkling houden elke dag,
ook wanneer je het gevoel krijgt dat het even niet mag







Gooi degene die je pijn doen bij wijze van naar de maan,
zorg ervoor dat jij hoe dan ook met elk verkeer blijft staan










Verder wens ik iedereen een gelukkig leven,
zolang het met mij maar goed gaat en de juiste mensen blijven kleven!

























My Brain, My World!

Geen opmerkingen:

Behind Blue Eyes, Only Lies!

Behind Blue Eyes, Only Lies!          Ik schreeuw! Maar niemand hoort me!?! Ik schreeuw! Maar niemand ziet me! Ik sc...