Powered By Blogger

zondag 30 december 2018

Broken Lies!

 

Broken Lies!





Ik haat je,
Ik haat je!
Tranen die blijven stromen!
 






Je was mijn maatje,
Je was mijn maatje!
Hier zit ik dan alleen met kerst omdat je nooit meer langs zal komen!





Ik haat je,
Ik haat je!
Kerst is gelukkig voorbij!






Je was men maatje,
Je was men maatje!
Nu nog nieuwjaar zonder jou maar er was niks meer in deze wereld, en ik dan, wat dacht je van Mij!












Ik haat je,
Ik haat je!
Dat ik hier nu moet lijden helemaal alleen!








Je was men maatje,
Je was men maatje!
Ik heb nu niet die bekende schouder om me heen!







Ik haat je,
Je was men maatje??...
Toen je besloot het lot te tarten!





 


Ik haat je,
Ik haat je!
Je eigen dood maar te starten!






Je was men maatje,
Je was men maatje!
Met als laatste woorden op papier.....







Ik haat je,
Ik haat je!
Sorry er is niks meer voor me hier?!







Je was men maatje,
Je was men maatje!
Alles wat je ooit zei valt in het niet!






Ik haat je,
Ik haat je!
Niks was hier toch, dus voor mij waren het de leugens die je achterliet! 




 



Je was men maatje!
Ik haat je!
Nu zit ik hier alleen met kerst!




Je was men maatje,
Je was men maatje!
Maar die leugen is nog het verst!








Ik haat je,
Ik haat je!
Want ik was niet eens je MAATJE,
Ik was niet eens je MAATJE!




























                                            



   
              
                                                       
                                                           
         
 









  

                                                                                                                                                                                           









   My Brain,

                                                                                                My World!



   
                                                                                                 




Geen opmerkingen:

Behind Blue Eyes, Only Lies!

Behind Blue Eyes, Only Lies!          Ik schreeuw! Maar niemand hoort me!?! Ik schreeuw! Maar niemand ziet me! Ik sc...